Wednesday, August 12, 2009

Bla...bla..bla...

Arini azli tanya pada aku," x update blog ke mat?"
he3...sori r bro...bukan xnak update, tpi x tau pe yg nk di update kan...stakat ni xde buku-buku or novel yg aku baca..juz buku pasal artikel2 koleksi Prof Shamsul Amri Baharuddin, tupun pinjam kat min jgak...nanti la..time PBS aku cari lgi novel-novel yang cambest nak dibaca...

he3..minggu ni..xde ape yg nak dicoretkan..brjalan mcam biase..hidup mcam sorang guru pelatih yang sedia mngikut acuan yang telah disediakn pihak pntadbiran..pegi klas pukul 8 dan blik kelas pkul 1..ptang main...2 jela...cuma pagi tdi ( rabu, 12/8/09) aku ngan geng2 pengakap wat satu xtiviti "ikthiar hidup"...memang best aktiviti 2...mula dgan cari kayu, buat roti lilit dan sememangnya riuh bila kumpulan masing-masing nak menunjukkan kehebatan..Asri,kamil dan poro sibuk dengan roti lilit kurma dorang, atras dengan dunkin donut, team aku lak..hahah..bangga dengan kemarakan api yang didirikan ak ngn matbab...memang stail..hahah..disokong plak ngn En. Sazali yang memang sporting..tq cik!!..

2 je kot...Piala MAD ANIP pun dh nak smpai pnghujung...dan sperti yang diduga..blok nuri membolot sume hadiah2..hahaha..trime kasih kerana memberi sokongan...

zahid kata >>> bersedia utk pergi ke SK Ayer Molek...walaupun didatangi dengan isu H1N1,kami x gentar dan cuba untuk melawan!
zahid kata lagi >>> nnti aku nk wat tulisan psal flsafah yg aku cipta sendiri..haha..tunggu...

No comments:

Post a Comment