Sunday, June 21, 2009

22/6/09 - SebUah lagi episod baru di Afzan..

arini last aku cuti....dan pagi ni aku akan blik ke institusi pngajian aku..
memang malas aku nak blik mktb ni...( xbleh on9, xbleh mkan free, xleh jmpa family, ssah karaok, kna bgun pgi2 n pkai kemeja) ...aku rase rmai gak yg xnak balik maktab...

Sem 4 2009?
sbuah lgi episod khidupan aku kat mktb..episod2 sebelum ni ak dan kawan-kawan disajikan dengan plbgai rencah khidupan..ada yang gmbira dan mestilah ada yang sedih...konflik dan masalah pun x lari dalam episod kehidupan setiap sem...sem 4 ni pun aku prcaya...cbaran dan dugaan bru sdang mnugu...cuma bntuk cbaran dan dugaan 2 yang aku xtau lgi...so tgu dan lihat lgi..

lepas ni..mngkin kurang dah ak nk coretkan apa yang aku rasa kat dlam blog ni..( susah kot nak on9 kt mktb)...sdangkan bnyak je dlam kepala aku nk tulis kat sini...psal politik skit,pasal mcam2 isu..tpi x brmakna bile aku dah kurang update blog aku ni..aku x amik tau psal skliling..aku rasa amik tau psal skliling ni mrpakan kprluan...it's a need..

k la..2je coretan trakhir sbgai pnutup episod khidupan ak sblum babak baru dimulakan...

No comments:

Post a Comment