Friday, June 26, 2009

Seminggu di IPGM KTAA>>

22/6/09 - 26/6/09

Cukup 5 hari bekerja khidupan di IPGM ni...So aku dah masuk Sem 4 skang dan macam selalu subjek-subjek baru dikenalkan dan yang pastinya sumenye mencabar minda...Ketua unit yang baru dilantik ( Kamil adnan) cukup efisien dalam semnggu pentadbirannya...( harap-harap ko terus kekal la ea Mil) dan pensyarah-pensyarah yang mengajar sume dah diketahui...yang lain sume berjalan macam biase...Azmi dan Aida masih dengan harga makanan di takuk lama..xda desas-desus aktiviti menarik yang dapat didengari..cuma MPPB yang menjadi topik perbualan si senior...( aku x terlibat ea..ahahha)

itu di Afzan...di Malaysia..apa yang terjadi ea? Yang penting minggu ni kes H1N1 cukup popular..anak-anak orang berada yang bercuti di Luar Negara ( melbourne dan sebagainya ), teringat pulak kalo dulu,bile aku n kawan aku cuti sekolah, mungkin x smpai ke melbourne kot...mungkin lepak tepi2 parit, duduk padang petang2...xla smpai ke melbourne...xpelah rezeki masing-masing..
politik pulak...Kerajaan Perpaduan dah berkubur...kes anwar yang akan brsmbung 1 julai ni..dan yang paling hangat sekarang di Manik urai..
Dunia???? michael jackson meniggal dunia semalam...akibat kompilasi jantung...hilang lgi seniman kat dunia ni..( xpe..hilang sorang..100 yang ganti ).hahah

2 je aku nak tulis untuk 5 hari bekerja ni...dan skang aku tgah cuba habiskan novel tulisan Siti Rosmizah ( pengarang Andai Itu Takdirnya ) dan nanti aku akan wat ulasan pasal buku 2 kat sini...

zahid kata >>> Tahniah kepada Tuan Pengarah IPGM TAA sebab dikurniakan Dato'..Dato' Mazlan bin Mohamad..

No comments:

Post a Comment