Friday, June 19, 2009

SepI???


ZahId kaTA >>>

Arini Nazwa Osman ( wa atau mkcik ) ckap yang layout ak ni macam orang sepi je..he3..memandai je kot die 2...aku kesepian ke ? Xtau nak cakap..sebab aku percaya sume manusia kat dunia ni pernah rasa apa itu sepi..sepi sebab xde benda yang nak dibuat...sepi sbab xde teman nak borak...sepi sebab macam-macam lagi.n bla..bla..bla..tapi bila cakap pasal sepi ni,mentaliti orang sering dikaitkan ngan xde awek la dan sewaktu dengannya ( lagi-lagi kamil yang sering gunakan ayat " macam orang mati bini" )

tapi bayangkan macamana kalo kite hidup tnpa sikit pun ruang untuk brsendirian, ruang untuk privasi dan ruang untuk menyepi....aku rase cam x menarik la pentas kehidupan kite kalo xde sume tu...kehidupan yang diwarnai dengan episod drama stu babak je...

Zahid kata lagi >>>

walaupun itu yang aku rasa pasal SEPI ni...aku bukanlah orang yang selalu sepi..aku stil ad kawan yang bleh gelak ketawa...ad kawan yang leh susah brsma...n ada family yang baik...sepi tu tetap ada tpi ada jugak perkara yang boleh tutup sume kesepian 2...

hahaha..aku pun xtau apa aku ngarut ni...

No comments:

Post a Comment