Thursday, June 11, 2009

BahAsa InGgeris ? PPSMI?



zahid kata >>>

Sekarang tengah hangat isu "wajib lulus bahasa inggeris dalam SPM "..macam-macam blog dan forum dah aku tengok pasal isu ni..ada yang membantah, ada yang menyokong...dan tak kurang juga ada yang mengatakan benda ni nak dijadikan bahan untuk mengaburi mata bagi projek PPSMI...ntahala itu dorang yang kata..aku baca dan aku sekadar tengok je...nak cakap lebih-lebih..aku ni sape..

baru sekejap 10 subjek dalam spm jadi isu hangat...lepas tu timbul pulak isu wajib lulus inggeris...kesian budak2 yang tengah belaja sekarang...tak tenang pikirkan isu-isu yang dipropagandakan oleh yang berhak....takpe..korang tak payah risau k...sebab yang cipta polemik ni akan berbincang dengan mak bapak korang pasal hal ni...so pujuk la mak bapak korang untuk kesenangan korang...walaupun ada mulut berbicara yang katanya ..."ala lulus je...bkan suh dapat A pun"...

Zahid kata lagi >>>.

lepas ni aku nak syorkan pulak...Pendidikan Agama Islam jadi subjek wajib lulus SPM bagi yang amik subjek 2...

HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment