Thursday, June 25, 2009


Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
1-Nma die Ayu
2-Dak junior aku..BM gak ni..
3-Agak kreatif dalam penulisan..
4-Pnah satu bas g kagum dengan aku..he3
5- Rumet auntie nazwa..hahah


Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta/5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

LIMA FAKTA tentang diri aku :

1. Nma ak Nor Zahid Bin Musa
2. 880703015275 no ic
3.h768111 no sijil branak
4. brat badan yang tinggi..
5. orang kata ak kawin lambat..hahaha ( xmungkin!!)
i...

LIMA HOBI aku :
1-5 hobi aku? aku xde hobi masa ni...aku wat apa yang aku suka n aku rasa nak wat...tpi aku rasa stu hobi aku...surf intrnet la..he3

Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
.

blum disenarai pendek kan..he3

No comments:

Post a Comment