Friday, June 19, 2009

Andai Itu Takdirnya - Siti Roszmizah



ha.....ni novel ke 2 yang aku baca time cuti ni...
apa aku rasa psal novel ni?

best r novel ni.
watak utama die syed aizril n aleya. Aleya merupakan sorang gadis kampung yang terperangkap dalam rancangan jahat Faizal ( kawan si Syed Aizril). Aleya mngharungi liku2 hidup sebagai seorang isteri dengan sukar sekali dek ego suaminya Syed Aizril..bnyak peristiwa hitam brlaku sepanjang perkahwinan dorang ni...kesudahan cerita ni pun aku rasa best gak...n kalo pempuan baca mesti msing-msing mendambakan suami seperti watak Syed Aizril di akhir2 novel ni..

baca sendiri k...

Aku rase novel ini sesuai ar untk lelaki2 yang smmangnya sinonim dengan ego...novel yang boleh dikatakan mampu menyentuh perasaan pada si pembaca nya..so kalo korang x baca lagi novel ni...ak cdangkan baca lah...

tq kat akak aku sebab bagi baca novel ni dulu..

ANDAI ITU TAKDIRNYA....

zahid kata >>> jangan pelik kalo zahid baca novel ye...hahaha

No comments:

Post a Comment