Wednesday, June 17, 2009

RagAm KeHidupAn....


17/06/2009


Arini aku nak cakap pasal apa yang terjadi pada akak aku ( noorasyikin bti musa) dan layanan diberikan oleh sorang kakitangan kerajaan pada dia.. Akak aku gi la pejabat pendaftaran segamat ( tempat orang wat sijil lahir n bla...bla...bla) sebab nak sahkan sijil-sijil dan dokumen die.. dan sesampainya kat pejabat tu dia dah macam hilang arah tuju...tiada kaunter pertanyaan dan apabila berurusan dengan sorang kakitangan pejabat 2, kakitangan pejabat 2 boleh pulak bergayut kat talipon dan sembang yang akak aku rasa bukan dalam bidang kerjanya..macam 2 ke polisi sorang KAKITANGAN KERAJAAN melayan pelanggan nya...bkan ke dah digariskan pelbagai polisi mcamana nak melayan pelanggan.. Ok setel pulak yang itu, akak aku macam diperkotak katikkan pulak...hmm..macam2 kerenah...mungkin sebab akak aku muda dan x berpakaian kemas macam sorang pegawai kerajaan..sebab tu wat acuh x acuh je kot...

bukan nak komplen pe..brsyukur la awak tu dah dapat kerja dan kalo dah takde keje sangat, xyahla wat cam2 depan pelanggan...kak oi..ramai lagi orang nak kerje skarang..cuba fikir kalo awak 2 duduk di tempat pelanggan dan dilayan macam 2..
aku rasa cuma segelintir je kot yang macam 2...xpe r...amik iktibar k..

zahid kata >>> janganlah mencemarkan institusi kerajaan zahid kata lagi >>> tahniah r pada member aku AZRI Bin ATAN sebab dapat 3.79 dlam pekse die..kekalkan bro..hu3..

No comments:

Post a Comment